Balla brillor eller vanliga glasögon?

2010-04-08 @ 18:14:29
Kom hem från optikern för en stund sen okej ,typ 2 timmar sen men ändå :P
Jag ville ju ha nya glasögon, ni vet som har läst bloggen innan, annars kolla på tidigare inlägg. Iallafall så vet jag ungefär vilka balla glasögon jag vill ha.
Men när synundersökningen var klar sa optikern att jag inte hade ändrat synen, typ ingenting....
Då tyckte mamma att det var lite onödigt att köpa nya med samma styrka, vilket jag i o för sig förstår..
Det ända var att jag skulle börja använda mina glasögon mer, typ hela tiden.
Vilket var  min räddning :D
För om jag ska ha på mig glasögonen jämt så borde ju jag ha på mig ett par glasögon jag både trivs i och gillar.
Visst mna nuvarande glasögon är helt okej, men dom är inte det där lilla extra som jag vill ha, den där detaljen som är jag.
Vilket Cheap Mondays glasögon kollektion verkligen har och dessa passar mig utmärkt i smak :D
Så nu ska vi diskutera detta lite till och sen (förhoppningsvis) så får jag köpa mig ett par nya balla brillor ;)
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback