Härliga Hoting

2010-04-02 @ 14:06:10
Nu är vi i söta lilla samhället Hoting! :D
VI åkte direkt efter skolan igår(egentlligen bara jag, brorsan är ju "sjuk" :P + att jag slapp sista 2 lektionerna :D )
vi åkte vid halv 2 och kom frma vid 9.... typ 7½ timme instängd i en bil med brorsan, jag trodde ärligt att vi skulle slå ihjäl varann där i slutet. Ghaa! Galenskap att tvinga syskon härda ut med varann så länge på så liten yta!

I alla fall så klarade sig båda och vi kom fram. Där vi möttes av en duktig trubadur, kära kusin mötte oss med gitarr. Ett gott skratt! Sedan var det kram kalas i hallen. Gud vad kul det var att träffa alla! /fast jag har ju inte träffat alla än :P). Och sen skulle vi äta middag. Vi hade ju bestämt att vi skulle äta när vi kom fram(så mamma satt o knaprade morötter på livet! och dessutom var det hon som satt o sa att vi inte skulle äta någe, vi skulle ju göra det när vi kom fram :P ) Vi fick  jätte god kyckling med ris, Mmm :D

Nu är huset en slappar stuga, Vickan(mamma) o Kickan(moster) bastar efter en promenad (hurtisar) och alla andra sitter o snackar, datornördar eller myser :) Skööönt :D

Snart ska vi åka ut till Andersnäset o träffa resten av släkten! Sötisarna Liv o Line kommer oxå vara där :) Och Innan helgen är slut ska jag ha träffat gulligaste Ida oxå :D Alla små söta bebisar :)


Om ni har tur kommer det upp bilder oxå,om det passar :P

Vad gör ni i påsk?

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback