Yoga Yesterday

2010-04-10 @ 09:39:13
Igår var det full fart hela dan :/

Först på morgonen bestämde jag mig för att pröva på yoga.
Det var en ganska annorlunda tränings form i jämförelse med vad jag är van vid, typ att bli så svettig som möjligt och mycket kondition. Men här så var det lugn o ro, andas rätt och sträck på kroppen. Kort o sagt 1 h och en kvarts stretching! Fast det  var fakiskt ganska så jobbigt, i alla fall vissa övningar.
Hur som helst var det roligt att ha prövat, Och ja jag kommer nog göra det igen, för det var ju en ganska bra tränings form i alla fall :P

Sen efter det hämtade mamma mig från friskis och vi åkte o handlade, vi skulle egentligen bara köpa mat varor fastn vi började med o fika, sen tog vi oss till lindex där jag hittade übersnygga kläder, köpte några :P och sen kom vi till ica, haha, det tog ett tag men vi kom dit ;)

På kvällen sen var vi hem bjudna på middag och kusinerna :) grillat kött med sallad o potatis gratäng. Mmm :D
Fast innan det var jag hos sjukgymnasten för att kolla på mitt knä.. hon trodde inte att något gåt av men hon kände tydligen att främre korsbandet på mitt dåliga knä var lite mer tänjbart, vilket inte var så bra, så det kanske ha blivit utsträckt eller gått sönder lite grann. Hur som helst så skulle jag förmodligen få en tid hos nån ortoped som skulle kolla på det. *håll tummarna om att det inte är någe allvarligt*

Inte nog med det så sov Johans(brorsans) polare Pontus oxå över hos oss, fast dom åkte bort nu över dan på träningsdag.... vilket jag nu kom på att jag inte kan vara med på för mitt eget lag här nästa helg :( det suger verkligen att inte kunna röra ssig ordentligt......
Man vill inte göra illa sig vad man än tror när man e liten så vill man inte det!

Nu håller jag på att fixa här hemma för ikväll blir det tjej middag :D


Pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback