Hallå alla hår fantaster!

2010-12-11 @ 10:49:59
Jag vill färga håret.
Det bara är så, jag vill förändra mitt hår lite och en annan färg skulle ju göra skillnad..
Jag hade tänkt mig lite typ brunt med koppar i, så att det blir en varm färg. Lite trött på mitt blonda ljusa hår, men sen kommer det till efteråt, kommer jag ångra mig? Och vill jag ha tillbaka mitt gamla hår igen? Jag vet inte tills jag prövat, jag vill pröva menändå så drar jag mig lite. För tänk om jag ångrar mig eller ser hemsk ut i den nya färgen? Oj..
Sedan funderar jag på lugg igen.. Kanske inte till julen men till våren kanske? Haha, fan vad jag velar.

Vad tror ni? Hur tror ni att jag kommer att passa i en annan färg? 
Vill ha lite respons, tack :)

Länka gärna bilder på tips!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback