today is gonna be the day

2010-06-10 @ 23:05:44
Dagen har varit fulländad :)
Mycket skoj och massor gjort!
Först var det avslutning och betyg och rektor snack, ja ni vet hur det är :P (vi sjöng till och med "den blomstertid nu kommer")
Sen så var det den traditionella avslutningslunchen med mamma och brorsan, pappa kunde inte komma tyvärr, som vi gör varje år
Efter det var det hem och städa(haha, jag vet, värsta livet man kan ha va? ;P) Men fint blev cet tillslut och jag ar för en gångs skull städat på mitt rum :)
Sen bar det av till Rydbo skolan(min gamla skola jag älskar så innerligt, mitt eget lilla byllerbyn) och var där på skolavslutar festen, inte mycket att göra men träffade roligt folk :D
Efter det var klockan typ 7 och pappa o broder kom och hämta mig från skolan för att åka till grannen.. Sen har vi suttit där hela kvällen tills nu och slappat(mina grannar är ju bäst asså).
Vi har inte varit hemma på grund av att mamma inte lät oss vara hemma för att hon har ett tjejparty med jobbarkompisar.... Så vi blev utkastade! Skam..
jaja. Kul har dagen varit och jag stortrivs med att ha sommarlov :D
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback