I don't want to forget about you

2010-06-15 @ 20:41:31
Ibland träffar man nån trevlig person sm fanns i ditt liv förut, men av någon outgrundlig anledning så slutades man ses.
Idag var en sån dag.
Jag träffade mycket folk jag inte sätt på länge :/
Jag kom på hur mycket jag saknat dom och att ja vill hålla knotakten bätte. Men hur gör man det utan att den där konstiga stmningen uppkommer och jag blir nervös och säger en masssa konstiga saker som inte ens jag förstår..
Men huvudsaken är att ni som känner mig, vare sig det var längesen eller yligen vi sågs, jag är konstig, jag vet och jag är stolt över det och älska mig för att jag är konstig!
Pussar på alla er som jag känner, och er jag inte känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback