I wonder what would have happened..

2010-06-16 @ 11:57:20
Undrar vad som hade hänt om jag fortsatte med simningen?
Hada jag blivit världsbäst eller blivit en av många halv bra eller skulle jag sakta ha blivit en sån som tror att jag är bra men egentligen är superdålig?
Jag undrar om jag hade blivit något?
Missar jag något i livet?

Ibland undrar jag sådana saker. Tänk om....

Men jag vet att jag gick miste om en sak, alla kompisar jag hade där. Alla som jag helt plötsligt slutade prata med. Jag saknar er. Även om jag pratade mycket med er eller inte, ni betydde mycket för mig!
Saknar er..

Jag vet också att jag faktiskt saknar simningen iblend. Att få vara fri i vattnet som jag älskade så mycket. Att få sparka i vattnet för att få fart och jag saknar till och med känslan av mjölksyra och sena drag i tårna som man fick ideligen.
Jag saknar det...

Undrar vad jag ska göra...



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback