are you good enough for sweden?

2010-03-13 @ 21:01:58

Så här tycker jag att dagens final bidrag är/var:
(max= 5 +)

Darin:
Bra låt, men jag tror inte han riktigt är den bästa i startfältet.
shjyst ljus!
Är det bara jag som fortfarande tycker han ser ut som en typ 17 åring??
+ +

Pernilla Wahlgren: Jag vill om du vågar
Konstigt nog känns hon som en 25 åring, men låt oss bara säga att hon inte är det ;)
Låten är en riktig schlager, känns som en sån sång som skulle kunna vara på engelska men är på svenska :S
bra dans
+ + +

Andreas Johnson: We can work it out
Personligen tycker jag inte om honom
Och vad är grejen med grön skjorta och grön skinnjacka??
ganska bra låt, han har en helt okej röst
+ ½

Timoteij: Kom
Gulliga tjejer, über coolt med gitarr, dragspel, flöjt och fiol!
coola stilar!
rolig refräng och skön sång!
+ + + +

Peter Jöback: Hollow
Han e supe rsöt, men inte i glansig pingvin jacka! 
låten är som från i en musikal.
grym röst, men jag diggar inte låten
+ + ½

Ola: Unstoppable
Cool stil o frilla
skön dans låt!
är det skinn byxor karln har på sig? - poäng på det "/
återigen, cool stil och personlighet
+ + + +

Jessica Andersson: I did it for love
skön ballad, söta tjejen med stora rösten
vacker klänning, bättre än den svarta, man blir gladare av den nya
känns lite fast klistrad i marken..
+ + +

Salem Al Fakir: Keep on walking
Sötaste killen med coolaste stilen, sött smile
underbar låt som gör en hoppig :P
man kommer in i låten på en gång
haha, björn gustavsson gör ett in hopp :)
+ + + + +

Anna Bergendahl: This is my life
Ballaste tjejen med den sköna stilen och coolaste rösten!
riktigt bra text!!!
ÄLSKA de röda conversen matchat med fest klänning!
+ + + + + (+)

Erik Saade: Manboy
Otroligt söta killen!
Grym röst, kamera-flirtar bra och älskade vattenfall
skön låt som man gärna dansar till
+ + + + ½





NU är det bara till att se hur Sverige röstar och sedan har vi nån/några som ska ta och åka till vårat vackra grannland Norge!



berätta gärna hur du tycker att landet ska rösta och vem din favorit är!


puss o kram




Kommentarer
Postat av: Barnbarn

Stopp ett tag nu amandisen! Vad har du att säga om timotej?! Dom var S Ä M S T ! Hehe :)

2010-03-18 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback