Dagen idag

2010-03-08 @ 21:09:34
Idag var första dagen tillbaka i skolan -.- Blä..
Men det braiga är att jag överlevde :D


Sen åkte jag och mamma och skulle fixa leg till bank kortet, för att jag skulle kunna få det lagom till praoen i Övik nästa vecka. Allt gick bra ända tils mamma frågar hur lång tid det kommer ta. Tanten svarar då: "2 till 3 veckor". Min tavke var då: "VECKOR?!?!?". jag trodde det skulle ta typ 4-5 dagar eller nått :S

Sen var det iväg till kören, sjöng som en sångfågel tillsammans med alla söta sångtjejer! Sjöng den bästa sången i världen, We are the world, sjunger en vers solo :D skall sjungas på tisdagsmässan imorgon 18.30. kom och kolla :)

just nu sitter jag och slappar och dricker te, Mums!


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback