Make me happy

2010-03-23 @ 08:11:32
10 saker som gör mig glad/lycklig:

1. Höra när någon säger att de älskar mig (fastän jag kanske inte tycker samma sak tillbaka till den personen så blir jag ändå glad)

2. Träna (det må vara jobbigt och skit när man gör det, men efteråt.. den känslan går inte att beskriva, efter ett svettigt pass på friskis eller en härlig springrunda. Mmm Lycka! + att när man tränar glömmer man alla problem och hela omvärlden)

3. Sjunga , högt (jag glömmer omvärlden och är den superstar jag var född till att bli ;P )

4. Titta på film, med personer jag älskar (man behöver inte säga nått, det är bara så härligt att bara få vara)

5. Spela fotboll (bollen är mitt allt på plan, den ska till mig och jag ska lyckas, en jäkla motivation till lycka!)

6. Mina underbara bästa kompisar (jag har många bästa kompisar, på lite olika ställen, ni vet vilka ni är och jag älskar er!)

7. Alla mina andra kompisar (alla har ni en plats i mitt hjärta, ni får mig alltid att le :D)

8. Min underbara familj och släkt (vi är lite udda vi i min släkt, men vi passar så jädrans bra tillsammans, jag älskar er!)

9. Vatten (att bada i kallt vatten på en varm sommar dag, duscha i varmt vatten en kall vinter dag, att dricka vatten efter ett jobbigt träningspass, att simma i vatten och få ge bort all min ilska och irritation)

10. Att berätta för någon att jag älskar den! (min mamma, min pappa, mina kompisar, alla jag säger det till! Jag älskar er!)


Allt som jag nu skrivit här, det är saker som gär mig lycklig, glad..

och sist men inte minst:¨

Jag älskar dom!



pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback