Monday

2010-03-15 @ 15:26:18

Kom precis hem från  dagens Prao, hann till och med en liten runda på stan :) fast jag köpte inget, då jag inte har någe pengar för stunden "/

Dagens arbetsuppgirter var blandannat att rensa skridskor och hänga ut kläder, ganska roligt men det blev lite enformigt efter ett tag :P

nu sitter jag i Vickes lägenhet och kollar på "Big Bang Theory", älska programmet :D
Sheldon är tok skön!

Har ingen som helst aning vad jag ska göra sen efter.... kanske ut på en promenad eller nått :P


Jag kom på idag att jag faktiskt saknar klassen + alla dumma kommentarer 8F är bäst på. Haha, trodde aldrig att jag skulle säga det ;)



puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback