Saturday

2010-03-27 @ 10:33:02
Hello alla sköna sjusovare ;)

Idag står det en massa grejer på schemat, det är aldrig någon vila, bara massa skaer att göra t.o.m på helgen :P

först ska jag städa lite o göra snyggt till kvällen gäster :)
sen ska jag iväg o sjunga, från kl 1(övining) o det börjar 3, slutar 5... heldag med sång + att halsen är inte sitt rätta jag idag :S hoppas den blir bättre :P

Efter den ska mina söta rydbo tjejer komma hit, Sötisen Moa kunsde inte komme men de andra två kommer :)
Vi ska väll kolla på några filmer, sncka (Mycket) och ha underbart skoj :)

Nu kollar jag på "taking the stage" på Mtv's hemsida. Underbara Tyler, han är sååå bra på att dansa + att han är sååååååå snygg ;) haha
Synd att Mia slutade på skolan, hon är min stora idol just nu, att kunna skriva o spela låtar på gitarr



pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback