snow snow snow.....

2010-03-20 @ 17:32:14

Nu är jag hemma från Skuleberget :) det var rolig åkning och jag åkte mycket off pist, fast det var nästan offpist i backen då pistmaskinen var trasig..

Jag fick låna Oscars twintips skidor, det var super kul attåka på, åkte till och med lite baklänges :D

Fast mindre bra gick det när jag ramlade i backen, vred högerknä så nu är det helt stelt -.- har ont typ hela tiden, när jag står, sitter och ligger.. får hitta ett bättre sätt att ha det på.

Nu ska vi typ börja med middan, det blir fläskfilé med strips o sallad, gott!


Vicke är oxä här och ska äta middag här oxå.
För typ femtio elfte gången är vi hundvakt åt Krille. Världens gulligaste jack russel!

bilder kommer snart :)

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback