sockerkaka

2010-03-10 @ 15:53:55
Här sitter jag och äter mammas saftiga och underbara sockerkaka :D mums!


Idag var det matte prov -.-
men det gick nog ganska bra, magkänsla ni vet ;)

Nu ska jag strax städa rummet med den nya damusugaren mamma köpt.

Idag är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller år! whii!! Fast det kommer vara annorlunda iår, då jag inte kommer vara hemma på min födelsedag. Jag kommer vara i sköna Övik på prao. längtar redan, både tills att fylla år, fara på prao och få träffa mina underbara kusiner.

Igår sjöng jag på mässan, det gick strålande. Dock var mamma lite nervös för mig, jag sjöng fel varenda gång på genrepet MEN jag gjorde helt rätt när det väl gällde :) Precis som det skall vara :P

Jag vet inte varför men varje gång jag gör blankrad försvinner det när jag publicerar texten :S
Ett problem som måste lösas!


ha det!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback