Städa (utan damsugare)

2010-03-07 @ 12:10:54
Idag ska jag städa... inte särkilt roligt, men ett måste då man inte varit hemma på en dryg vecka. :/
Ser precis att melodifestival låtar kommit ut på spotify, älska Salem Al Fakir!!  Heja honom nästa vecka! *håller tummarna*

funderar på att lägga ut bilder på vad jag köpte igår, mycket snyggt ;)
kom precis nu på att dammsugaren är sönder... -.-    kan inte få helt rent i alla fall, inte riktigt min dag idag.
1. skola imorn (BLÄ)
2. måste städa (blä)
3. damsugaren sönder (haha, fail)
4. jag är trött -.-
haha lite klagande måste få finnas.
återkommer strax
det är inte lika enkelt att städa med en trasig damsugare -.-
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback