Stan, pizza och huvudvärk

2010-03-06 @ 18:43:42
Tjenare!
Idag har jag varit i Stockholm stad med finaste Frida! Vi hade jätteroligt och dagens ordfras blev:

"Gud vad fin!" "Ne, den var ju ful *paus* fast den passar ju dig"

Haha, jag vet inte hur jag ska tolka detta, men jag kan säkert säga att frida alltid är ärlig. XD
Mycket skratt blev det i alla fall och vi träffade mamma, Christin och Annis i gallerian.
Det var jätteroligt att få träffa mysiga moster från norrland! Hon kommer att vara hos mig imorgon. Längtar!

Några fynd blev det i staden idag :D Ett par svarta jeans, cheap monday. En tröja/tunika, HM. Och en oversize T-shirt, Vila. Bilder kanske kommer senare.

Nu har pappa och brorsan gjort hemma gjord pizza :) dagens middag. Mycket lyxigt att komma hem till (nästan) klar midddag.

huvudvärken däremot har nästan avtagit, men den var galen på väg hem på bussen. kändes som att huvudet bultade!

Snart blir det till o äta, sen blir det melodifestivalen för hela slanten!! HEJA PÅ ALLA BRA ;)

Ha det!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillen

Tja okända bloggare

2010-03-06 @ 20:38:19
Postat av: Anonym

Det var en god midag du glömde godiset

2010-03-06 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback