Stress...

2010-03-26 @ 19:14:26
Nu har jag äntligen kommit hem från en minst sagt stressig fredag :O

Först var det upp kl 6 o göra allt man gör på morgonen, duscha klä sig, sminka, äta frukost o packa.
Sedan var det av till skolan, skippade kryckorna så jag haltade smått fram :P
Sedan efter en skoldag så var min plan att frödriva tid från kl 2 till 5 då jag skulle ha repetition inför morgondagens konsert (skoj skoj).
Fast där slog min plan i botten.. fick ett SMS där det stod att jag hade 10 tulpan buketter som skulle hämtas upp, och jag trodde att det inte var någe tulpaner den här veckan, men jag hade fel....
Så jag som trodde att jag skulle få en mysig eftermiddag med sötingarna Fanny o Frida, hade totalt fel... Jag fick i nästan panik ringa runt till typ alla jag kände och fråga om de ville ha tulpaner,
STORT TACK TILL ER SOM KÖPTE TULPANER!

Sedan var det av till kören, skulle bara öva solot med gulliga Elin, vi delar på sången We Are The World som även erbjuder allsång :) Det gick bra men det gick så snabbt att jag knappt hann uppfatta att jag sjungit och allt var klart :P

Efter det kom pappsen o hämtade mig, vi körde ut alla tulpan beställningar och sen kom vi hem vid halv 7...

Det har i princip varit min fredag.......
Och ironsiskt nog hade vi en föreläsning om stress imorse, hur man ska hantera och förebygga stress, o det gick ju sådär :P 
Borde nog öva mer på det (alla gånger ;P )


nu åker dessutom alla i familjen bort o kollar på brorsans träning (johan tränar) och jag får en skön hemma kväll med mys :) kollar förmodligen på nån film eller nått..

kom gärna med tips om vad jag kan göra :D

pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback