Sweet sweet Övik

2010-03-14 @ 18:31:09
Nu är jag i sköna staden Örnsköldsvik!
Efter typ 8 timmar i en Y-buss :D
Nu sitter jag i Kusin vitamin Victors lilla lägenhet och carro är oxå här :)
Snart ska vi väll beställa nån mat och sedan blir det en kväll framför TV/datan(som alla andra helgdagar för mig :P )

Bussresan var otroligt seg och jag tror inte att det någonsin varit så långt till Sundsvall!!
Men Har fått se mycket söta små städer i Sverige.

Som sagt är jag här för att jag ska på Prao, ska till Stadium, och det ska bli sjukt roligt!
Dock måste jag göra 2 läxor den här veckan, så veckan är inte helt läxfri -.-

kommer att försöka ta mycket bilder i veckan och dessa kommer oxå upp på bloggen ni har tur ;)


Ha det!



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback