Thank God it's friday

2010-03-19 @ 18:17:28
Idag var den sista dagen på praoen. Det var tråkigt att lämna nu när man äntligen börjat komma in i rutinerna och börjat lära känna alla..
Men förhoppningsvis får jag komma dit i sommar och sommarjobba där i 2 veckor :)

Och inte nog för att jag fick komma dit och praoa där, precis innan jag skulle gå så kom butiks chefen Klas till mig och sa: som tack för den här veckan får du välja vad du vill i affären för en summa av 500 kr(!!!!!!!!) 
Fatta att jaf blev chockad, jag hade i oförsig hört att man fick något på vissa ställen efter prao, men att välja vad jag ville och för en summa på 500 kr var jag inte beredd på! Jag är så otroligt tacksam både för att jag fick kommar dit och för att jag fick den enorma presenten!
Många kramar till Stadium i Örnsköldsvik :D

Mina arbetsuppgifter idag var först att såklart packa upp, plasta av och larma ny inkommna varor. Och sedan fick jag städa lite, packa undan kartonger och plast påsar. Sedan fick jag packa upp en massa solglasögon + att jag fick montera ihop solglasögon stället. Sedan efter det fick jag "blippa" varor för att det är fredag :S Sedan sist på dan höll jag på i skoavdelninge, bla på lagret och i butiken.

Nu gör jag läxor till idrotten... och sedan blir det en till svenskan, fast det är chill ;)



puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback