The birthday

2010-03-18 @ 16:24:44
Igår gjordes det mycket :)

först var det ju prao, gjorde det vanliga :P

Sedan var det ju min födelsedag :D

Sedan i present av moster, mormor och kusiner + ksins flickvän så fick jag en privat sminklektionv på Make up store, så jag gick dit och blev härligt sminkad och fick sedan välja ut produkter för samma värde som lektionen kostade. det var super roligt och jag lärde mig en massa om smink och hur man ska ta hand om huden.

De produkter jag valde var en concelaer med tee olika nyanser, en gulare som täcker röda prickar eller områden på huden, en rödare som täcker mörka partier så som under ögonen, och entredje som är mera hudfärgad som gör att man täcker över så att det ser naturligt ut över de andra två.  Sedan valde ajg också en ögonskugga som heter dry lake, den är lite guld/brun ganska ljus som är jättefin :)
Och sist men inte minst blev det en borste som är speciellalicerad till consealern.



Sedan fick jag ,med en rosa liten "dammvippa" som innehåller glitter så man blir lite fint glittrig av den ;) bara för att jag fyllde år :P



Först på morgonen fick jag också lite presenster, fick ju med sig en fin vit kartonf där det stor och tydligt stod:



Ocj jag trodde att den typ skulle innehålla en tröja ellerliknande,
men icke den innehöll inte bara 1 present, utan hela 4 presenter

Den innehöll: ett par vita luddiga håriga vantar:


En melodifestivalen 2010 skiva:


Ett par pilot solglasögon, med en lapp om att jag ska få nya riktiga glasögon också!! Whiii!


Och ett papper där jag fick 600 kr till ett par nya converse. dessa är vilka jag vill köpa:




Och sen till the big finally! Så här blev jag efter sminkningen (kom ihåg att detta var typ 3 timmar efter så det är inte perfekt):



Och här är en närmare bild på ögonen:
 


Och här samma fast jag blundar:



Jag älskade make up'en, den var vardagsfin men om man stärker på färgerna blir den extremt fest fin.


Säg gärna vad ni tycker!


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Barnbarn

fett fiin du blev =) Älskar conversen oxå =)

2010-03-18 @ 19:21:56
Postat av: Viktoria

Snygging!!

2010-03-19 @ 12:12:43
Postat av: leaa

men gud va fin du är på bilderna!! Och i verkligheten så klart.heheh

GRATTIS i efterskott <3

2010-03-20 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback