Tuesday

2010-03-16 @ 16:37:41
Idag var det prao.. lite segare idag då jag inte fick lika många uppgifter.
Man tror att det är chill med inga uppgifter, men det är suuuuuuper tråkigt! Jag gick runt i affären och plocka grejer i, jag lovar, typ 1 och en halv timma! Booring!

Nu sitter jag i Vickes lägenhet, vicke och hans polare anton ´+ antons hund kristian(krille), vi skrämde livet ur mamma igår när vi sa att det var en kille som skulle sova över! haha, sorry mamma men det var riktigt roligt :D

Var preis ute o gick med Krille, för att vara en såpass liten hund så stretar han jäkligt hårt,  ;)

Ikväll blir det krov o makaroner till middag ochh sen blir det till att kolla på J18 Modo vs kramfors Alliansen i Fjällräven center(förre detta swedbank arena)



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul. H A H A H A......... <3

2010-03-17 @ 13:43:05
Postat av: Viktoria

Kul:))))

2010-03-19 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback