wednesday

2010-03-24 @ 20:18:59
Idag har jag åkt hiss :)

hoppar runt på mina kryckor med ett knasigt knä, men jag överlever,
jag och matilda var specialare idag :) jag var "elevator use permitted person" och Matilda blev "book holder person", jag lovar att det var det roligaste ms. pousette gjorde på hela dan :P

Sedan efter skolan åkte jag hem till sötaste Frida! vi drack (massor) te och hade tjej snack, du vet killar och sånt ;)
haha

nu ska jag kanske göra en matte läxa och sedan blir det grays anatomy för hela slanten, missade förra veckan men jag kär väll förstå.. drama drama drama! Wihii :)

Här är en gammal bild på gänget i GA, några personer har försvunnit och några nya har tillkommit.



kl 21.00 på kanal 5 ;)



puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback