Where are you?!

2010-03-12 @ 06:30:40
Sitter här i min ensamhet och äter frukost.
Jätte ledsen att jag varken har lagt ut nya "dagens outfit" eler andra bilder, puckade kameran laddade ur och laddaren har sprungit bort från mig!!!

Jag leker ständigt kurragömma med den dumma laddaren.. -.-

Hur som helst, igår såldes det tulpaner ända tills kl 8! och innan det var det ju fotboll. Sen efter tulpanerna så åt jag middag och kollade på Sveriges värsta bilförare tsm med Pappa, snacka om att dom är dåliga!! Sista programmet för mig var criminal minds, där en tjej samlade på kvinnor som hon gjorde i ordning till dockor!! Ush, jag har nu fobi för porslinsdockor.... Men GO criminal minds! ;)

well well, nu måste jag fortsätta med mitt morgon stök :P


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Matilda (åk. 9)

Hejj Manda, fin blogg! Kolla in min och tjejernas

flummigaflickor.blogg.se

Kram

2010-03-12 @ 19:06:20
URL: http://flummigaflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback