I wanna know you

2010-10-27 @ 20:31:15
Jag vil bli redigt jättekär i en kille som ska vara kär i mig. Fast vad jag vet så finns det  ingen sån. Inte en sån cooling som jag tycker om, som dessutom gillar mig tillbaka. Inte med den kombinationen iallafall. En av det ena eller det andra kanske finns med knappast en med båda faktorerna på rätt ställe.. Och finns det någon där ute som passar på den här beskrivningen så finns mitt nummer någonstans tillgängligt. Bara att höra av sig. Jag är duktigt och ordentligt trött på att vara en flickasom är en flicka utan en pojke vid sin sida. Det blir som lite tråkigt efter ett tag. Visst, vissa säger att singellivet är det roligaste livet du kan leva men nej, inte för mig. Jag är trött på det, ungefär lika trött som du är på att läsa mitt löpande tjat och gnäll på mina åsikter och problem. Men hur som helst så är det inte min huvudvärk, utan min huvudvärk ligger som ett mörkt litet åskmoln ovanför mitt huvud dag som natt och jag lider i princip utav singel migrän dagarna i ända. oj oj oj. Jag måste verkligen ta mig ut och stirra ut någon med potential. Hmm, undra vart jag ska börja. Om ni har några tips på potentiella grabbar eller bra "stå och stirra ställen" så finns komentar hörnan tillgänglig. Hej och baka bananpankaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback