Vem läser rubriken, egentligen?

2010-10-27 @ 20:41:43
Vem är det som ständigt läser den här lilla sidan, bland miljarder andra sidor, miljoner andra bloggar och oändligt många bokstäver? Det finns alltid en siffar på min statistik men det säger ju inte mig så mycket, eller hur? Vem är du framför data skärmen som just nu läser dessa små rader av bokstäver som fyller ut raderna i brsit på annat att göra? Hej på dig och välkommen till min lilla sida. Känner jag dig eller är du en ny person i mitt liv? Vill jag lära känna dig(jag vill lära känna de felsta faktiskt)? Sak samma, för nu tar frågorna över och det suger, det vet jag också men helt plötsligt så blev man ganska så jätte nyfiken på vilka små figurer som läser den här halvt överblivna, men med en ljusare framtid, bloggen? Fan, nu kom frågorna igen. Hur som helst, skriv en rad och berätta vem du är. Jag skulle vilja veta vem du framför den kantiga skärmen du är. Hej svejs pyamas barn! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej amanda, jag gillar din blogg. den får mig att börja tänka på att du faktiskt är lite galen, hahha, nej men .. du filodoferar mycket har jag märkt. okej jag vet inte vad jag skriver om . hah, zzepee.

Puss på din lilla rumpa som jag gillar att grab men inte att se <3

2010-10-27 @ 21:59:29
Postat av: Matilda

Jo, jag är en liten knasboll med underliga idéer, som inte har ett liv, utan läser bloggar hela dagarna. Men jag tror du känner mig readan!

Tack och Skägg :)<3

2010-10-28 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback