Glad tjej här asså!

2011-08-23 @ 22:28:00
Jag måste verkligen bara tacka och bocka för fina komentarer jag fått från läsare senaste tiden! även fast jag vet att jämfört med andra bloggare är inte kommentarerna många, men dom jag får värmer lite extra i mitt hjärta! Ni gör mig lycklig och ger mig verkigen mer inspiration och inte minst motivation att fortsätta skriva och kanske till och med skriva mer! Shit asså! det är så coolt att få ordet "Skribent" i en kommentar. Det känns lite proffsigare på nått vis när man får det!
Så tack till alla er som läder mina tankar och åsikter!
Och jag måste påminna er om att om ni tycker att något är fel eller jobbigt på nått sätt, ta absolut inte åt er nånting! det är inte menat till nån och om det nu skulle vara det nån gång så kommer jag förvarna... Nej men seriöst!
Åhh jag bara sprudlar av glädje, som den lilla tönt jag är!
Puss och Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback