2011 06 25

2011-06-25 @ 23:18:23
Är det bara jag som stör mig på när människor, framförallt tjejer i tonåren, har varit och shoppat eller tänker köpa någe klädesplagg och kommer till en, i princip hoppar på stället för att de är så ivriga på att få dela sina tankar. Sen när man väl gör misstaget och frågar; "Vad har du gjort idag/igår/i helgen(eller nåt liknande)?" Och då kära vänner, är du fast i ett grepp som kan döda! du komemr aldrig loss förens dom har fått spotta ut det dom velat säga.
Hursomhelst, när man väl varit så dum o frågat så hoppar dom på än och säger typ; "Asså jag var i stan och hittade fiiiiiiinaste klänningen(och alltid på nån "ascool" jäkla "ickemainstream" butik). Den är si och så och bla bla bla(etc etc etc) och den är jätte söt och fin!"
Då blir jag bara helt ordlös. Det är väll klart att den är FIN?! Annars skulle du väll inte vilja ha den eller ha köpt den..?
Det skulle ju vara världens jävla syn om man nästa gång nån fråga hur den nya klänningen ser ut svarar i stil med att den är asful och super töntig...

Hur dum får man vara??

Så med råga på alt kan ni ju få se hur jag såg ut på eftermiddagen av dagen, förmiddagen var jobb så då var det andra kläder på kroppen.

och så kan vi ju förbise det ostädade rummet, den obäddade sängen och det allmänna kaoset som råder i mitt rum.

vi gör en blogg klassiker och skriver vad jag har på mig, i detalj;
T-shirt- Jeans and clothes(aka JC) Kjol-Hennes & Maurits(aka H&M) Kofta-Second Hand(aka .... eller vafan)
haha digga att jag dryga ut det liiiite!

Så jag tyckte allstså att jag var asful idag då. Asså shit vad jag fick arbeta hårt för att bli så ful och missnöjd med min outfit idag. Vilken prestation!

Men tagga sängen nu då! Kikar ju in Dunderklumpen så det blir till att somna till den! Mys på gång!

Kommentarer
Postat av: m

Nu kommenterar lilla jag..igen.. Reagerade lite på din kommentar "Hur dum får man vara?". Att man säger att man hittat en fin klänning är en sorts artighetsfras skulle man kunna säga. Som att någon frågar om man är trött när man uppenbarligen ÄR trött. Det är så vårat samhälle fungerar. Det är klart som fan att man gillar grejerna man köper, och man kanske faktiskt föll så pladask för plagget att man vill att HELA världen ska få veta. I ren extas säger man hur fiiin klänningen, balla jeansen, eller söt toppen var.



Det är också intressant hur du blir så upprörd när personen i fråga som du har frågat berättar om sin helg och om plagget. De säger bara vad de tycker och tänker, precis som du gör, eller hur? Sen är du såå nöjd så med din fula outfit att du måste lägga ut en bild på den, precis som andra MÅSTE berätta om sin klänning. Tänker också passa på att i min uppsats här säga hur bra skribent du är! Verkligen ;D Det är sannerligen intressant att läsa, puss!<3

2011-06-29 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback